piątek, 13 listopada 2015

Zielony żabek

Znalazłam ostatnio czas żeby dokończyć mój wisiorek który już naprawdę długo czekał na wykończenie.
Kamień który stanowi centralny element trafił do mnie dawno nie długo po tym metodą prób i błędów bo jeszcze wtedy nie wiedziałam jak opleść nie okrągły kaboszon oprawiłam go w koraliki. I tak czekał aż trafiłam na te kryształki rivoli.
Trochę mi  te zestawienie kolorów kojarzy się z jedną żabką którą kiedyś widziałam w zoo a jak wiadomo w naturze często można znaleźć rewelacyjne połączenia kolorów o których człowiek sam by nie pomyślał. Kolorystykę dopasowałam do kamienia niestety nie pamiętam co to za cudeńko ale jak się dowiem to napiszę. A teraz wracam do roboty bo święta się zbliżają coraz większymi krokami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz